بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» محلول ضدعفوني کننده ارگانيک اگروسيب و پراکسدین مخصوص کشاورزي و گياهان

محلول ضدعفوني کننده ارگانيک اگروسيب و پراکسدین مخصوص کشاورزي و گياهان

چرا از سموم کشاورزي استفاده ميشود

رشد روز افزون جمعيت نياز به غذا و تامين مواد غذايي را بيش از پيش کرده است. از بين رفتن محصولات کشاورزي در اثر بيماري هاي مختلف باعث کاهش اين محصولات مي شود. انسان به منظور مبارزه با اين مشکلات به سموم و کودهاي شيميايي پناه برده است.

استفاده بيش از حد از سموم کشاورزي در مزارع و همچنين در گلخانه ها باعث آلوده شدن آب و خاک شده است. از طرف ديگر بيماري ها در برابر آن ها مقاوم شده اند و اين مساله استفاده بيشتر از سموم و قارچ کش ها را به دنبال دارد. امروزه عوارض وجود سموم و قارچ کش ها در محصولات کشاورزي مشاهده مي شود. به همين دليل جوامع به سمت استفاده از محصولات ارگانيک سوق پيدا کره اند.


مواد ارگانيک جايگزين سموم و کشنده براي قارچ ها

مواد ارگانيک که جايگزين سموم، قارچ کش ها و کودها مي شوند، بايد توانايي از بين بردن انواع عوامل بيماري زا را داشته باشند. کپک حقيقي و دروغين، شانکر مرکبات، فوزاريوم، زنگ زرد و … نمونه هايي از بيماري هاي متداول هستند. کشاورزان براي از بين بردن اين بيماري ها مقادير زيادي سم و قارچ کش استفاده مي کنند. اين مواد وارد خاک و همچنين آب هاي زير زميني مي شوند. از طرف ديگر اين مواد در محصولات باقيمانده دارند و سلامت انسان را به خطر مي اندازند.

آرال شيمي از طريق توليد محصول ارگانيک اکسيدين- اگروسيب در اين امر به ياري کشاورزان و گلخانه دار ها آمده است. اگروسيب به منظور کاهش و از بين بردن عوامل بيماري زا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين محصول بصورت کنسانتره توليد مي شود و به فروش مي رسد.

گلخانه دارها پس از رقيق سازي و آماده سازي اگروسيب با آب، از طريق اسپري، سم پاش هاي کوله پشتي و مه پاشي از آن استفاده مي کنند. در زمين هاي کشاورزي نيز روش استفاده مانند سموم مي باشد و نياز به تغيير روش نيست.پ

اگروسيب و پراکسيدين محصولات ويژه کشاورزي

صنايع آرال‌شيمي گلستان توليدکننده انواع ضدعفوني کننده‌هاي تخصصي سطح‌ بالاي کشاورزي و صنعتي تحت عنوان قارچ کش هاي تخصصي مزارع کشاورزي در سطح وسيع و گلخانه ها  با الگو‌برداري از روشهاي طبيعي مبارزه با انواع پاتوژنهاي گياهي و بيماري هاي شايع قارچي اعم از سفيدک سطحي و دروني،فوزاريم، نماتد و ضدعفوني کننده‌ سطح بالا و مؤثر و کاملاً ارگانيک با نام هاي پراکسيدين و اگروسيب فرموله کرده است که سازگاري کاملي با محيط زيست دارد و بدون هيچ خطر بالقوه اي براي کاربران، عمليات ضدعفوني خاک مزارع کشاورزي اعم از گندم و کلزا ....و آب و هوا را به نحوي موثر انجام مي دهد.

به منظور مطالعه ساير محصولات آرال شيمي در زمينه ها مختلف مانند ، سالن هاي ورزشي، هتل داري، رستوران، آب و فاضلاب، سيستم هاي RO و UF، سيستم CIP کارخانه هاي صنايع غذايي(لبني، نوشيدني، رب و کنسرو و IQF و ...)، صنايع دارويي و ... به سايت اين شرکت مراجعه فرماييد. www.aralshimi.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده